Van alles en nog wat

Half oktober, af en toe schijnt de zon, het weekend wordt fantastisch. Daar kijk ik naar uit. En mijn kleindochter wordt 15 jaar. Uitgegroeid tot een prachtige jonge vrouw. Dus zondag naar haar verjaardag en de familie weer zien. Heel gezellig.

De problemen met de BKN heb ik afgesloten. Het is niet opgelost, maar ik heb er een streep onder gezet. Ik wil mijn energie in leuke activiteiten stoppen. Ik lijk zeeën van tijd te hebben, nu ik niet meer uren bezig ben met vrijwilligerswerk. Ben weer regelmatig op pad met mijn zwarte meisjes en doe regelmatig oefeningen met de dames.

Een paar weken geleden heerlijk op vakantie geweest. Camping aan de Loire. De hele periode prachtig warm weer en lekker niets gedaan: 8 boeken gelezen, geborduurd, spelletjes, langs de Loire gewandeld, een paar kastelen en Abdij bezocht. En natuurlijk uitgebreid in Leclerc mijn ogen weer uitgekeken over wat er allemaal te koop is. Niets is  leuker dan langs al die rekken lopen met te veel keus in allerlei producten. En natuurlijk die levensmiddelen meenemen die je bij ons niet kunt kopen als cup a soup vissoep of gegratineerde uiensoep.  En een aantal blikken limonadesiroop als munt, grapefruit, rode grapefruit en niet te vergeten ananassiroop. Jammer dat we die smaken niet gewoon in onze supermarkt kunnen kopen.

Lotte is mee geweest naar Frankrijk. Quality time met het vrouwtje. Vooral slapen naast me in de tent was een feestje, voor haar en voor mij. Lekker knuffelen. Allerlei nieuwe indrukken opdoen. Regelmatig worden we aangesproken omdat men wil weten wat voor ras Lotte is, af en toe wordt ze aangehaald. Men vindt haar prachtig. Ik ook trouwens. Behalve mooi is ze ook heel lief, leergierig, wil graag werken.

Inmiddels is het al weer eind oktober. Het Dashboard van WordPress is weer eens veranderd en ik snap er niks van waarom ik geen foto’s kan plaatsen. Dus foto’s ga ik er later proberen tussen te plaatsen.

De zon schijnt, het is lekker weer. De tuin in, winterklaar maken. Oude plantendelen verwijderen, sommige uitgebloeide stengels laten staan voor een winters silhouet.

Dit bericht werd geplaatst in Geen categorie. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie